Ik loop serieus gevaar een fan van Nick en Simon te worden…

…na het bekijken van deze video die Rob Koster (zwager en ‘muziekbroer’) me gisteren liet zien. Ik heb die hele Tros-serie over Nick en Simon in de VS gemist (op zich niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat ik weinig tv kijk), maar dit is een ontroerend filmpje. De Volendamse zangers zijn bij het geboortehuis van Elvis geweest en gaan op bezoek bij een oude man in de winkel waar Elvis zijn eerste gitaar kocht. De man vertelt over een liedje dat Elvis als jongen graag zong en krijgt een soort flashback die hem in het hart raakt. En mij ook!

3 gedachten over “Ik loop serieus gevaar een fan van Nick en Simon te worden…

  1. natuurfreak

    Het raakt me enorm..Ik was en ben dan dan ook een grote Elvisfan gebleven
    Ik zag een show van NIick en Simon in het sportpaleis in Antwerpen..daT sympathieke duo gaf waar voor de prijs die men betaald had.
    Ze zongen fantastisch een hele a

Zeg iets terug op Vrijspraak

