Gaan we katten?

Welnee, we zijn poeslief. Deze witte kat zag ik vandaag in de Haarlemse lentezon. Hij (of zij – het kan best een poes zijn…) bleef rustig poseren. Klik op de foto voor grote weergave. Dat doet me denken aan een andere kat die ik wat langer geleden ook in Haarlem ‘geschoten’ heb. Met de camera – uiteraard. Kijk maar hier. En voor alle andere foto’s die ik vanmiddag in mijn geboortestad maakte moet je even hier kijken…

3 gedachten over “Gaan we katten?

  1. David

    Deze is heel mooi Paul! Net als die andere Haarlem foto’s trouwens. Haarlem is zo’n fantastisch mooie stad, ik heb genoten van de mooie foto’s, maar zeker ook van de bekende plekjes.

Zeg iets terug op Vrijspraak

