Nu ook paddo’s te koop

100_5367Ik ben benieuwd of deze blogpost nu nog nader onderzocht wordt door iemand van de drugsbestrijding. Geen vrees, deze grote paddo’s brengen je alleen visueel in hogere sferen. Kijk ook naar de zeehond en het duinlandschap op Texel. En niet te vergeten: de fladderende Marker mus die op een paaltje de strijd aanbindt met een kleine wesp. Ja, je moet oog voor detail hebben! Deze foto’s kosten € 15 per stuk – inclusief zwarte of zilverkleurige lijst. Uit de vorige ronde zijn al een paar ingelijste foto’s verkocht, maar ik kan natuurlijk relatief eenvoudig nieuwe maken – desgewenst met dezelfde afbeeldingen. De opbrengst gaat geheel naar het HELP REBY project – zie deze post. Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave.

2 gedachten over “Nu ook paddo’s te koop

  1. Tjonge, je bent een begenadigd fotograaf!
    Het inspireert mij altijd enorm, heb zelf net een beeldbank online gezet.
    Maar voor mij dient het als inspiratie om daarna iets te maken.
    Heb je zelf een soort foto website? Moet eerlijk zijn dat ik dit nu (steeds) via de iPhone kijk….dus niet globaal naar de rest van de site. Zal morgen eens via de computer kijken.
    Groet Margreet

Zeg iets terug op Vrijspraak

