Pauls Beursberichten Dag 1

Dag allemaal! Vandaag een videoverslag vanuit Bad Nauheim, Duitsland. We hebben een prima reis gehad in een gehuurde Renault Scenic. Ik heb de dames en mezelf over de landsgrenzen gereden, Erica en Marieke hebben ons vervolgens tot aan de voordeur van ons hotel gebracht. En Renske heeft vanavond de rekening van de Italiaan betaald – da’s ook aardig. Met geld van de baas, maar toch.

In dit eerste videoverslag een opschepperig “This Is My Crib”-filmpje waarin ik loop te pochen over de hotelkamer die hier in een soort berging achter het huis gebouwd is. Ik vind het poepchique en ik ben er blij mee. Als ik wil kan ik ’s nachts de bloemen buiten gaan zetten, maar ik ga toch maar slapen. Morgen de eerste echte beursdag. Stay tuned!

3 gedachten over “Pauls Beursberichten Dag 1

Zeg iets terug op Vrijspraak

