Pauls Beursberichten Dag 2

Vandaag een lange dag met veel gesprekken, afgesloten met een prima maaltijd in Frankfurt met een Duitse agente (niet van de Polizei, maar van de boeken) en een illustratrice. Daar zat ik dan met 5 dames aan één tafel… Ja, heb maar medelijden met mij.
Hierbij een filmpje dat ik tijdens de lunchpauze heb opgenomen. Dit is een van de plekken waar je koffie kunt drinken en een Brötchen Bratwurst kunt eten. We (Erica en ik) zijn vandaag in één grote hal geweest waar we afspraken hadden met Amerikaanse en Engelse collega’s. Renske en Marieke hebben zich op de uitgevers van kinderboeken gestort, zij hadden het zo mogelijk nog drukker. Toch wel goed zo’n taakverdeling. Nu lekker slapen en morgen weer vroeg op. Dan hoop ik een filmpje te maken van het beursterrein buiten. Auf Wiedersehen!

3 gedachten over “Pauls Beursberichten Dag 2

  1. Ik hoop dat je daar wat van je gading vindt, Paul. Het lijkt me doodvermoeiend om een hele dag in die hal te bivakkeren. Als ik mijn ogen sluit en al dat geroezemoes hoor, waan ik me in een overdekt zwembad. (Met ploeterende volwassenen :-))

Zeg iets terug op Vrijspraak

