Pingjum

We zijn nu de tijdelijke bewoners van een boerderij in Pingjum, net over de Afsluitdijk in Friesland. Vanmorgen wandelde ik met mijn camera door het beijzelde landschap. Ik heb aardig wat foto’s gemaakt en een aantal zal ik zeker op Capturing My World plaatsen. Maar hier laat ik wat landschapsfoto’s zien. Mooi hoe de ijzel de kleuren filtert – alles lijkt wel in zachte waterverftinten geschilderd. Geniet even mee! (Klik op de foto’s voor grotere weergave)

Een gedachte over “Pingjum

Zeg iets terug op Vrijspraak

