Sneeuwpop in Bolsward

Beste sneeuwpoppenmaker in Bolsward… als u mijn blog via Google gevonden hebt, laat het dan even weten door een comment achter te laten. Het valt niet mee om sneeuwfoto’s te maken, maar ik hoop dat deze foto uw mooie giga-sneeuwpop recht doet! 

U zei lachend: ”Er zit auteursrecht op deze sneeuwpop, hoor!” Dat is zo. En ik heb de copyrights voor deze foto – maar die schenk ik u bij deze! Klik hier voor een grote weergave die u kunt opslaan (u kunt daarna nogmaals klikken voor XXL). Mijn foto blijft langer bewaard dan uw sneeuwpop!

3 gedachten over “Sneeuwpop in Bolsward

    1. Dag Ton! Wat leuk dat je hier nog op reageert. Ik was juist vandaag weer in dezelfde regio omdat we een bedrijfsuitje hadden. We waren in Franenker (en niet in Bolsward zoals ik doodleuk op Twitter meldde – sorry Friesland!) en hebben het planetarium bekeken. Daarnaast boerengolf en gezellig samen voetballen, volleyballen en lekker eten in recreatieboerderij Slachtehiem in Lollum.
      Wat een verschil met die winterse dagen waarop jij je (mooie en leuke!) filmpje maakte en ik mijn foto’s schoot. De sneeuwpop is weggezakt, maar de mooie herinneringen blijven. Ik vraag me af hoe je deze foto hier gevonden hebt, maar ik vind het in in ieder geval wel leuk dat we dezelfde sneeuwpop hebben vastgelegd (jij al in een wat scheefgezakte staat, maar dat maakt het ook weer bijzonder!). Kom hier gerust nog eens terug. Hartelijke groet uit Hoofddorp

      1. Sneeuw en Bolsward waren de zoektermen. En daar stond hij tussen.
        Hij heeft heel lang gestaan en lag op het laatst met zijn kop op de grond. Maar was nog één geheel.
        En kom gerust terug in Bolsward. Eind juni zijn hier stadsfeesten en die zijn erg gezellig.

Zeg iets terug op Vrijspraak

