Uitwaaien

Gistermiddag kwam ik in Zandvoort terecht. Door een verkeersomleiding bij Lisse (ik wilde naar Noordwijk of Langevelderslag) reed ik anders dan gepland. Via Heemstede reed ik door naar Zandvoort. Met mij hadden nog een flink aantal mensen bedacht dat het leuk was om even uit te waaien langs het strand.

Ik houd van de zee, van het water en de wind. Af en toe moet ik de zoute lucht snuiven en door het mulle zand sjokken. Heerlijk. Geniet even mee! (Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave).

Zeg iets terug op Vrijspraak

