Bij ons is de zomer al begonnen…

Leuk om te laten zien: de Zomeraanbieding 2010 van Ark Media! ‘Aanbieding’ wil in uitgeeftermen zeggen dat dit ons aanbod aan de boekhandel is (je krijgt dus geen korting of zo, ha ha). Boeken en kalenders waar we weer veel tijd, energie en geld in gestopt hebben, maar ik vertrouw erop dat we er veel boekhandelaren en lezers blij mee maken. En ondertussen werken wij weer op volle kracht aan najaar 2010 en voorjaar 2011. Never a dull moment.

Klik op Zomeraanbieding en de PDF opent zich vanzelf. (Als het goed is!)

2 gedachten over “Bij ons is de zomer al begonnen…

  1. Ja, dat is een kalender die deels gemaakt is op basis van mijn boekje VORM MIJ. Vooral de verdienste van onze redacteur Marieke Slagter en vormgever Remco de Vries. Ik ben er erg blij mee. (Als uitgever en als schrijver).

    Dat artikel – was ik niet vergeten. Drukke dagen. Maar ik kom er op terug.

Zeg iets terug op Vrijspraak

