Stoute steentjesgooisters


Tja, dat komt er nou van. Denk je dat je vanaf het hoge dakterras vanachter een rij trapgevels ongestraft kleine steentjes naar beneden kunt gooien, staat er ineens een man met camera en telelens in de straat die met scherp terug schiet…

Het duurde even voordat deze ‘stoute meiden’ door hadden dat ik ze in het vizier had, maar toen was de pret niet minder. En zolang ze geen bakstenen van bruggen gooien kan ik er ook nog wel om lachen. Misschien zien ze zichzelf hier ooit nog wel eens terug – ik zal maar niet verklappen waar ze wonen. 😉

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 gedachten over “Stoute steentjesgooisters

  1. Toen mijn zoons nog klein waren, vonden zij het leuk op de camping steentjes over een heuveltje te gooien. Jammer was wel dat daar nu net de parkeerplaats was en één van de auwtobezitters niet zo geamuseerd was… 😦
    Gelukkig was en ben ik wel WA verzekerd.

    1. Ach, als dat hun grootste misdaad blijft… 😉
      Ik was jaren geleden aan het voetballen op een camping – samen met mijn zwager. Twee volwassen mannen die een bal over staan te schieten. Kwam er opeens een Duitser op ons af die bang was dat wij ‘Beulen’ in zijn auto zouden schieten. Wij moesten daar toen erg om lachen – een auto met builen of zo? Ik heb het nog even opgezocht. Deuken zijn “Dellen” in het Duits – en die wil je als fatsoenlijke Duitser vanzelfsprekend niet in je auto hebben. Maar “beulen” zijn natuurlijk evenmin welkom “am Campingplatz”.

Zeg iets terug op Vrijspraak

