Allemaal Haarlemmers

Gisteren heb ik met een groepje tweeps (twitteraars) een wandeling door Haarlem gemaakt. Deze zgn. ‘Spaarnestad tweetup’ had niet onder betere omstandigheden kunnen plaatsvinden, want Haarlem toonde zich op haar mooist en het was loeigezellig in de stad – ook vanwege de Haarlemse Stripdagen. Ik ga er later vandaag nog meer over melden, maar eerst vind ik het leuk om deze foto van Mart Smeets te plaatsen. Ik kwam deze bekende Haarlemse sportjournalist en schrijver tegen bij Victor’s – de plek waar we ’s ochtends hadden afgesproken. En ik had ook voor alle deelnemers een ‘trivia-blaadje’ gemaakt met ‘bekende Haarlemmers’, waaronder Mart Smeets. Ik liet het hem zien en vroeg of ik voor het koffiehuis een foto van hem mocht maken. “Dat kan ik niet tegenhouden”, zei Smeets, maar hij ging wel vriendelijk staan om te poseren – dus ik vermoed dat hij het wel aardig vond. Ik lijk wel een handtekeningenjager, ha ha! Straks meer.

Lees de bijlage: Allemaal Haarlemmers

Zeg iets terug op Vrijspraak

