Wat een coole [iPhone] app

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vandaag liet een vriend me kennismaken met een leuke iPhone-applicatie… Ik heb er de rest van de avond (halve nacht) mee zitten spelen en er diverse tweeps mee lastiggevallen. Geinig! Hierbij wat bewerkte foto’s van mezelf, van m’n dochters en twee nichtjes. En deze gratis beeldbewerkingsapplicatie staat dus ook gewoon op internet: Photofunia Cool!

2 gedachten over “Wat een coole [iPhone] app

  1. Wat een mooie applicatie zeg! Als ik wat meer tijd heb moet ik dat eens even gaan uitzoeken…

    Trouwens Paul, ik vind je nieuwe website template erg cool… :-O

Zeg iets terug op Vrijspraak

