Rechtstreeks uit Scheveningen

Vandaag had ik een afspraak in Scheveningen. Altijd leuk om het nuttige met het aangename te kunnen combineren, zeker op zo’n prachtige zomerdag. Daarom heb ik ’s middags wat foto’s gemaakt op en bij het strand. Het was er niet eens zo druk – maar wel heel erg mooi. Ik vind de plaatjes die ik geschoten heb in het kleurrijke surfdorp buitenlands aandoen (alsof ik vandaag in Californië ben geweest). Maar dit fotoverslag komt dus rechtstreeks uit ons eigen Scheveningen en ik laat eerst de serie pics zien die ik bij F.A.S.T. heb gemaakt. Klik op de afbeeldingen voor grote weergave en bekijk ook de prachtige 360 degrees tour van Bob Groothuis. Zie ook mijn fotoblog Capturing My World.

Zeg iets terug op Vrijspraak

