Concours Hippique Haarlemmermeer

Zaterdag 26 juni 2010 heb ik wat rondgekeken en plaatjes geschoten tijdens het Concours Hippique Haarlemmermeer. Hierbij wat indrukken. Kijk ook op m’n fotoblog (als je dat leuk vindt!) En oh ja, als je om de een of andere reden een foto wilt (gebruiken), laat het me dan even weten.

Deze diashow vereist JavaScript.

2 gedachten over “Concours Hippique Haarlemmermeer

    1. Hoi Jeroen, daar heeft het alle schijn van :-p
      Er liepen meer bekenden van mij rond waarvan ik pas achteraf waren dat ze er ook waren. Vanmiddag wil ik weer even kijken. Het is een dure hobby voor the happy few (ik doel niet op fotograferen, maar op meedoen aan een concours hippique) maar het is wel aardig dat je gewoon gratis mag komen kijken. En met dit weer is het geen straf om buiten te zijn.

Zeg iets terug op Vrijspraak

