Xpact jongerendienst: hoopvolle toekomst

Vanmorgen was ik met Lydia bij Xpact, de jongerendienst van De Meerkerk. Daar hebben wij gewoonlijk niets te zoeken, maar Sosha zong voor het eerst met haar broer Robin en hun vrienden Remy en Pepijn op het podium. Ik heb wat foto’s van de dienst gemaakt en ben natuurlijk trots op onze kinderen en hun talent. Zij geven de eer aan hun Vader (let op de hoofdletter) dus dat doe ik ook.

De tekst van het lied Hoopvolle toekomst had ik niet eerder gehoord. Prachtig. En heel toepasselijke wat mij betreft. Hieronder wat foto’s en hier een filmpje.

4 gedachten over “Xpact jongerendienst: hoopvolle toekomst

Zeg iets terug op Vrijspraak

