Verdwenen berichten

Hier stonden 2 blogposts met korte bijbeloverdenkingen. Maar nu zijn ze weg – inclusief commentaar. Heb ik spijt van die teksten? Zeker niet! Ik heb ze alleen overgezet naar een ander blog. Neem daar rustig een kijkje en voel je vrij om een comment te geven. De teksten die daar staan zijn bedoeld voor een boekje dat begin volgend jaar zal verschijnen. Het gaat steeds om de ontmoeting van Jezus met gewone en bijzondere mensen. Ik vind die ontmoetingen, zoals beschreven in de evangeliën, fascinerend. Ik volg de beschrijving van Johannes, omdat ik erg van dit evangelie houd en omdat ik er al een keer helemaal – overdenkend en schrijvend – doorheen gegaan ben (zie hier). Ik stel reacties op prijs, want nu kan ik nog aan de teksten schaven en fouten / vergissingen corrigeren. Hopelijk kom ik dan straks met een boekje voor de dag dat weldoordacht en inspirerend is. Dat is de bedoeling!

Zeg iets terug op Vrijspraak

