Austin of England – wie weet meer?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit autootje zag ik onlangs bij een Hoofddorps winkelcentrum staan. Is het geen schatje? Het is een Austin – maar ik weet niet precies welk type. Wie heeft er meer informatie? En zou dit de originele kleur zijn? (Ik denk het niet…). Het autootje deed me denken aan de Goggomobil – waar ik hier eerder over schreef.

UPDATE 31-10-10 Marc bracht me via e-mail op het juiste spoor (zie in de comments hieronder). Het is een Austin A30 en op een speciale website voor dit type zie ik een afbeelding van een auto in dezelfde blauwe kleur. Zou dus toch een originele kleur kunnen zijn! Grappig autootje. 🙂

2 gedachten over “Austin of England – wie weet meer?

  1. (Binnengekomen via mail)

    Ha die Paul!
    Ik kwam toevallig je blogje over de mysterieuze Austin tegen.
    Het autootje is een Austin A30 – voor meer info uiteraard Wikipedia!

Zeg iets terug op Vrijspraak

