Een dagje Amsterdam met m’n jongste dochter

Toen onze kinderen klein waren was er altijd wel een dagje in de schoolvakanties dat ik ze mee nam naar een stad of bezienswaardigheid. Ik was dan een paar uur met ze in de weer en kwam moe maar voldaan weer thuis. Kinderen zijn over het algemeen heel nieuwsgierig en als je er drie hebt dan loop je als ouder heel wat af! Nu vind ik het leuk om een dagje één op één met m’n kinderen te hebben. Lekker een beetje verwennen, maar ook wat meer aandacht aan elkaar geven. Inmiddels zijn onze kinderen respectievelijk 13, 16 en 18 – dus het zijn nu mooie jonge mensen! Ook nu neem ik me voor om af en toe iets leuks te gaan doen met onze zoon (de oudste van het stel) en dochters.
Afgelopen dinsdag ben ik met Pascalle (de jongste) gezellig een dagje wezen shoppen in Amsterdam. We hebben veel winkels van binnen gezien en leuke dingen gekocht – ook voor de andere gezinsleden. En omdat we vonden dat er ook iets onvergetelijks moest gebeuren, hebben we drie rondjes gemaakt in het reuzerad op de Dam. En dat was, eh… best wel hoog. 😉 Je kunt niet zien dat ik er van genoten heb, want ik sta zelf niet op de foto’s… maar neem van mij aan dat het zo was. En het gezicht van mijn dochter spreekt voor zich. Het was zeker voor herhaling vatbaar! (Maar eerst zijn nu de andere twee aan de beurt…)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 gedachten over “Een dagje Amsterdam met m’n jongste dochter

  1. Volgens mijn waarneming ben jij behalve een voortreffelijk fotograaf, een zeer verdienstelijk ( respectvol )schrijver…….vooral een hele lieve papa.

Zeg iets terug op Vrijspraak

