Oranjepark Apeldoorn

Gisteren heb ik de middag en avond in Apeldoorn doorgebracht terwijl mijn zoon en een vriendin daar een concert bezochten. Met de camera binnen handbereik weet ik me vrijwel overal te vermaken en ik heb – voor het donker werd – nog even wat plaatjes geschoten in het Oranjepark – kijk hieronder. Ik zal ook nog wat foto’s op Capturing My World zetten – ondermeer van de zaterdagmarkt die ’s avonds werd opgebroken. Leuk om dankzij sociale media ook nog drie tweeps (medetwitteraars) te kunnen ontmoeten in het gezellige Central Park en de Ierse pub Finnegan’s.

Zeg iets terug op Vrijspraak

