Naar Zijn Beeld – Kijk & luister naar de videoclips!

Gisteren werd mijn nieuwe boek feestelijk en informeel gepresenteerd in boekwinkel Het Kruispunt in mijn woonplaats, Hoofddorp. Ik vertel er maar niet zo veel over… kijk maar naar de filmclipjes! Ik ben dankbaar voor de gastvrijheid van Pastoor Kees van Lent van de Rooms-katholieke kerk H. Joannes de Doper en de medewerkers van de boekwinkel en de beeldentuin. Voor de mooie woorden van de pastoor, maar ook voor die van ‘mijn eigen dominee’ Wigle Tamboer van de Meerkerk. Gendro Schijff en Alies Haasnoot zorgden voor mooie muziek – met teksten die prachtig aansloten bij het thema van mijn boek. Kijk, luister en geniet!




2 gedachten over “Naar Zijn Beeld – Kijk & luister naar de videoclips!

Zeg iets terug op Vrijspraak

