Jezusbeeld te koop

ik weet een jezusbeeld te koop
voor weinig wisselt hij
van eigenaar

hij doet geen kwaad en past
zo geinig bij jou thuis
op het dressoir

ik schoot hem vlak na sluitingstijd
genadeloos dwars
door het raam

wie anders helpt hem
uit zijn lijden met zijn hele
santekraam

mijn jezus was een baby
een doodgemartelde held

ik ruil mijn redder
voor geen geld

2 gedachten over “Jezusbeeld te koop

  1. Right between the eyes baby, point blank, right between the pretty lies that they tell…
    Maar ik schiet alleen poëtisch en fotografisch. Laat dat duidelijk zijn. En schietgebeden vuur ik ook af.

Zeg iets terug op Vrijspraak

