Mooie zooi

Gisteren genoten van een dagje Rotterdam. Grijs en nat… maar er viel toch heel veel te zien. Zoals bij een Metaalhandel aan de Ceintuurbaan. Ben ik nou gek, of is dit gewoon mooie zooi? 🙂 Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave.

6 gedachten over “Mooie zooi

  1. Het zijn prachtige foto’s! Je moet de schoonheid hiervan kunnen zien en jij hebt die gave. Als foto’s vind ik het kunst. Ik denk echter ook dat de meeste mensen (waaronder ikzelf) dit als “landschap” niet echt mooi vinden… 😉

    1. Er is nog meer te zien – maar ik wilde eerst de mooie zooi uploaden. Je moet het een beetje opbouwen.

      Vliegtuigen kijken? Op zo’n spottersplek met een thermoskan koffie en een verrekijker? Eh nee.

      Maar wel leuk om bij Starbucks af te spreken, ha ha. Volgend jaar. Ergens in januari. Oké?

  2. Ja, goed idee. Dat wordt dan wel Pizza plus, want ik ga in 2011 geen vrij meer nemen als het niet echt nodig is. Je hebt nu dus vakantie begrijp ik. Naar Rotterdanm op een vrije dag? Daar is moed voor nodig. 🙂 Ben benieuwd naar het vervolg.

Zeg iets terug op Vrijspraak

