De mooie vrouwen hebben dit jaar met groot gemak gewonnen. Gefeliciteerd allemaal!

Bezoekers komen op dit blog via Twitter, RSS-feeds, bladwijzers, favorieten, e-mail abonnementen en tal van links. Maar er komt ook allerlei gezellige visite langs via zoekmachines. Op de achtergrond wordt door WordPress keurig bijgehouden welke zoekwoorden mensen gebruikt hebben om hier te komen – maar vrees niet, ik kan niet zien wie die zoekwoorden heeft ingetikt en dat boeit me verder ook niet.

MOOIE VROUWEN, BLOEMEN, KOE

Het is wel grappig om te zien welke woorden populair zijn en soms is het een raadsel hoe men met een bepaalde zoekopdracht juist op mijn blog is beland. Op de laatste dag van dit jaar geef ik de top-100 van zoekopdrachten prijs. Zie het maar als mijn eigen bijdrage aan Wikileaks. Kijk, dat mooie vrouwen bovenaan eindigen kan ik als gezonde man wel begrijpen. De bloemen op positie 2 begrijp ik eveneens, ik houd namelijk óók van bloemen. Maar die koe… waar komt die nou toch ineens vandaan? Dit plaatje -niet eens van mij- heb ik ooit geplaatst bij mijn verhaal over crisisbestrijding. Het blijkt een productieve melkkoe voor dit blog te zijn- kijk hier.

Gemiddeld kwamen hier dit jaar 263 lezers per dag. Hopelijk dropen zij niet al te vaak teleurgesteld af – ha ha. Maar laat ik de spanning niet te veel opvoeren. Hier komt dan eindelijk de top 100 van zoekopdrachten waarmee men tot dusver op VRIJSPRAAK is beland. Ik feliciteer alle mooie vrouwen met dit prachtige resultaat en zie mijn trouwe blogbezoekers graag in het nieuwe jaar enthousiast terugkeren. Op zoek naar mooie vrouwen, bloemen of een koe. Halleluja!

Zoekterm / aantal bezichtigingen
mooie vrouwen 1.888
bloemen 1.361
koe 1.338
texel 539
hallelujah jeff buckley 480
jeff buckley hallelujah 413
katja schuurman 346
viva la vida betekenis 316
perspectief 286
dollarteken 281
volvo amazone 258
social media 249
beerdiertje 240
blender 213
boompje 211
betekenis hallelujah 207
jezus 199
mussen 193
recensie muse goffertpark 191
vertaling hallelujah 190
hallelujah lyrics vertaling 187
mooie meiden 181
paul abspoel 179
hallelujah betekenis 174
muse goffert 168
baffled king 156
halleluja jeff buckley 155
devon engeland 154
rozen 146
shane claiborne 144
hanna verboom christen 138
betekenis viva la vida 133
achmea leiden 131
vrijspraak 129
hallelujah vertaling 118
jeff buckley hallelujah lyrics 118
hallelujah vertaling nederlands 118
lentezon 109
karel gomes 109
dna 108
vlag op de maan 101
crisis 100
monique kramer 99
betekenis hallelujah leonard cohen 96
muse goffertpark 95
majoor bosshardt 95
piet bambergen 92
coole iphone apps 88
de vrije wil bestaat niet 87
betekenis halleluja 86
neil armstrong 79
narcissen 77
muse goffertpark 2010 77
recensie muse goffert 76
tekst hallelujah jeff buckley 76
vertaling hallelujah jeff buckley 75
psalmen 75
jeff buckley halleluja 74
pasen jezus 74
neuzen 73
tijd 70
jeff buckley hallelujah vertaling 70
rotterdam 67
prosumeren 67
outdrew nederlands 66
claire van duyvenbode 65
tekst hallelujah vertaling 65
crisis what crisis 65
hallelujah songtekst vertaling 65
de heer is waarlijk opgestaan 64
big spotters hill 62
bomen 61
hoofddorp 59
sara groves 57
henk dik 57
betekenis lied hallelujah 55
cool iphone apps 55
abspoel 53
vrije wil bestaat niet 53
goggomobil 53
betekenis liedje hallelujah 52
vertaling tekst hallelujah 52
it giet oan betekenis 52
lyrics hallelujah jeff buckley 51
windsurfen 51
jeff buckley 51
the baffled king 50
plaatjes bloemen 48
vertaling hallelujah lisa 48
lego steentje 47
muse goffertpark 2010 recensie 47
halleluja betekenis 47
baffled king vertaling 47
leiden 46
tekst liedje halleluja 46
hallelujah 46
betekenis songtekst hallelujah 45
hallelujah lyrics nederlands 44
lyrics hallelujah vertaling 44

3 gedachten over “De mooie vrouwen hebben dit jaar met groot gemak gewonnen. Gefeliciteerd allemaal!

  1. haha, in mijn eerst volgnde blog zal ik schrijven hoe mooi dat de vrouwen in mijn leven zijn en hoe enorm ik van bloemen houdt, maar die koe… daar moet ik nog even over nadenken waar ik die ga plaatsen. haha, … misschien meer kijkers op mijn site dan voorheen. =D

  2. Die foto heb ik even uitvergroot. I couldn’t agree more. Zolang jij (al) die mooie vrouwen zelf niet fotografeert… 🙂
    O ja, nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Paul.

Zeg iets terug op Vrijspraak

