Mijn nieuwjaarswens voor jou

het nieuwe jaar ging
vliegend van start

de geest uit de fles
de start al weer uit beeld

een gierend, vlammend,
rusteloos begin

alle andere dagen wens ik jou
rust, licht en vrede

streef met aardse nuchterheid
naar hemelhoge doelen

6 gedachten over “Mijn nieuwjaarswens voor jou

  1. Onder nog slechtere omnstadnigheden dan bij 50plusser.nl moet ik hier mijn reatie typen.
    Wat is toeval?
    Vanmorgehn EO aan en
    Jan Berkhout.
    In het wilde weg dit aangeklikt en wat zien ik?
    Jan Berkhout
    Uitnodiging voor een tegenbezoek ? !
    Gewoon doen !
    Met de beste wensen en de Zegen van Boven
    Ko KLiko !

  2. Je wens op de kaart sluit mooi aan bij mijn verlanglijstje voor het nieuwe jaar. Ik schreef er een ‘persoonlijk’ blogje over. Op de blog van vriend Jos deed ik de voorspelling dat 2011 mondiaal een jaar van uitersten gaat worden. Als het dan toch moet, zit ik graag aan de goede kant van het spectrum. 🙂

Zeg iets terug op Vrijspraak

