Rotterdam Delfshaven

Na alle mooie Amsterdamse grachten, gevels en andere bezienswaardigheden liet ik op dit bog foto’s van een Rotterdamse schroothoop zien. Er waren mensen die hier voorbarig een conclusie uit trokken 😉 maar ik vind Rotterdam ook een mooie stad! Ik houd van de moderne binnenstad en de internationale allure van Rotterdam – kijk hier maar… En ik vind het ook leuk dat je zoveel verschillende ‘sferen’ hebt. Delfshaven heeft bijvoorbeeld een uniek, eigen karakter. Ik was er al eerder voor een boekpresentatie, maar het was ook leuk om er nu eens in december rond te lopen. En we hebben goed en gezellig gegeten bij Eetcafé Hiernaast. Op aanraden van een aardige tweep bestelden wij het Groepsportret (mixed grill). Een andere vriendelijke tweep bleek op loopafstand te wonen. Zij bood ons een lift aan naar Ahoy voor de viering van een Taizé-dienst. Toch handig, dat Twitter…

Zeg iets terug op Vrijspraak

