We gaan vier mensen blij maken, maar niet zomaar… Lees dit even

UPDATE: DEZE “ACTIE” IS VOORBIJ – DE INGELIJSTE FOTO’S ZIJN AAN MENSEN TOEGEZEGD. BEDANKT VOOR REACTIES!

Soms komen er mensen op je weg die je ‘raken’. Dat kan zijn omdat die mensen bijzonder aardig en behulpzaam zijn, maar het is ook mogelijk dat je het pad van iemand kruist die het heel erg moeilijk heeft. En nu wil ik iets doen voor vier geliefde mensen uit die laatste categorie. Maar ik doe dat niet alleen, ik heb jullie hulp erbij nodig.

Ik heb vier van mijn foto’s geselecteerd en ingelijst. Zoals je ziet zijn het bijzondere foto’s in aparte lijstjes. Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave. Alle lijstjes hebben hetzelfde formaat: 20 x 30 cm. Er zit glas in de lijstjes, dus per post verzenden is niet verstandig. De foto’s heb ik in een hoge resolutie op A4 formaat afgedrukt op speciaal fotopapier met een Canon foto-kleurenprinter. Als jij iemand kent die echt een bemoediging nodig heeft (bijvoorbeeld omdat die persoon met veel tegenslag of narigheid geconfronteerd is), dan kun je me een mailtje sturen: abspoel at gmail dot com. Geef aan waarom je iemand blij wilt maken en vermeld daarbij ook aan welke foto je denkt en waarom: roze, wit, blauw of zwart. Als je roze wilt weggeven, dan moet je ook blauw, wit en zwart vermelden als bijvoorbeeld 2e, 3e en 4e keus. Motiveer je verzoek, dat is belangrijk om kans te maken. Ik wil geen namen of al te persoonlijke details weten en ik ga de foto’s ook niet zelf overhandigen. Dat mag jij doen – want jij kent die persoon en jij weet waarom je hem of haar een foto wilt geven.

Als ik voor jouw aanvraag kies, blijft er voor jou en mij één uitdaging: de overhandiging. Ik woon in Hoofddorp en werk in Amsterdam. Geregeld ben ik ergens in het land (vooral in het midden en westen) dus misschien is er iets te combineren. Het is vooral jouw opdracht om te zien dat je de ingelijste foto in handen krijgt, ik doe mijn best om het mogelijk te maken zonder veel gedoe en reiskosten. Dus…

Spreekt dit idee je aan? Stuur me dan een mailtje en geef in algemene bewoordingen aan voor wie jij een bepaalde foto zou willen hebben. Dan je voorkeursvolgorde vermelden en laten weten hoe jij denkt dat je de ingelijste foto in handen kunt krijgen. Ik kan niets beloven, maar ik zal mijn uiterste best doen om – samen met mijn familieleden – een keuze uit de aanvragen te maken. Ik laat dan per e-mail weten of ik iets met je verzoek kan doen: reken nergens op, mijn mogelijkheden zijn ook niet onbeperkt. Er komt verder niets over deze actie op dit blog te staan. Als je een algemene vraag of opmerking hebt kun je die natuurlijk hier in de comments achterlaten, verder graag even vertrouwelijk reageren per e-mail. Ik zal wel op dit blog en via Twitter aangeven wanneer ik een keuze uit de voorstellen gemaakt heb, want deze actie kan niet te lang duren. Heb je een suggestie?

Zeg iets terug op Vrijspraak

