Struinen door Zwolle

Afgelopen woensdag had ik twee zakelijke afspraken op een dag, één in Amersfoort (rond het middaguur) en één in Zwolle (om 3 uur). Dan kun je na gedane arbeid gelijk weer in de trein naar huis springen, maar ik ga in zo’n geval graag nog even struinen. Met de fotocamera in de aanslag. Met als motto: “Nu we er toch zijn…”

Zwolle ‘ken’ ik wel al een beetje omdat we daar boekenbeurzen hebben gehouden in de IJsselhallen. Maar nu had ik wat meer tijd om rond te lopen en ik had bovendien geluk met een vroege voorjaarssfeer inclusief zonnetje, vrolijke mensen en carnavaleske taferelen. Carnaval had ik in Zwolle helemaal niet verwacht, maar het is er kennelijk heel populair. Zie zelf maar… (klik op de foto’s voor grotere weergave)

Zeg iets terug op Vrijspraak

