Leven met God > presentatie Meerkerk

Vanavond heb ik in de Meerkerk deel 1 verzorgd van de presentatie ‘Leven met God’. Je kunt dit hier bekijken – als je er belangstelling voor hebt. Zonder mijn toelichting, maar hopelijk spreekt het een beetje voor zich en ik ben altijd bereid om vragen te beantwoorden. Niet dat ik alle antwoorden heb, maar misschien heb ik soms betere vragen 😉 Tip: kijk bij MORE rechtsonder in beeld als je automatisch wilt afspelen of op volledig scherm wilt kijken.

3 gedachten over “Leven met God > presentatie Meerkerk

  1. Betrap ik mezelf er ineens op dat ik wou dat ik in Hoofddorp woonde ;0)…
    Zonder gekheid, de presentatie heb ik met veel belangstelling bekeken en ik ben benieuwd naar het vervolg.

Zeg iets terug op Vrijspraak

