Ondertussen onder zussen

Ja, daar zit je dan als man in een bijeenkomst vol vrouwen. Het is dat er op en rond het podium nog wat kerels rondliepen, anders had ik me helemaal het buitenbeentje gevoeld. Waar heb ik het over? Over de bijeenkomst gisteravond van het Sestra vriendinnenweekend.

Carianne Ros, lifestyle therapeut, mocht daar haar boek IK GEEF OM JOU presenteren aan Jolanda Omvlee (directeur Compassion Nederland).
Het was een gezellige avond ‘onder zussen’ en ik had gelukkig een camera bij me om een en ander vast te leggen. Als uitgever van Carianne’s boek mocht ik dit meemaken, maar ik ga mijn collega Erica Kramer deze week vragen of zij hier iets meer wil vertellen over Carianne’s boek over vriendschap. Ik moet namelijk hier melden dat Erica met het idee gekomen is om met dit thema en deze auteur ‘aan het werk te gaan’ en dat blijkt in dubbel opzicht een uitstekende keuze. Je hoort er vast en zeker meer van! Hieronder alvast wat foto’s… (klik op de afbeeldingen voor grotere weergave)

3 gedachten over “Ondertussen onder zussen

  1. Misschien kun jij dat schrijven? 😉
    Ik kom uit een gezin van 8 >> 2 zussen, 5 broers. Maar die hebben weer voor 2 zwagers en 5 schoonzussen gezorgd, dus het is nu mooi in evenwicht. En thuis mag ik met vrouw, zoon en twee dochters niet klagen over de balans. Schoonfamilie bestaat uit 2 zussen en 1 zwager, die weer 2 zwagers en een schoonzus de familie hebben binnengesleept. Bovendien een heel grote familie met neefjes en nichtjes. Op het werk zijn veel (vak)vrouwen – ik zou niet weten wat ik zonder hen moest beginnen. Echt waar.

Zeg iets terug op Vrijspraak

