Hé… ik ben er nog hoor!

Zo… ik heb veel te vertellen. Maar ik zal niet gelijk al mijn indrukken van de laatste dagen op Vrijspraak dumpen, want het is gewoon te veel! Korte samenvatting: zaterdagavond naar uitvoering van The Wall met Roger Waters in Gelredome. Zondagochtend met EasyJet naar Londen – daar de dag wandelend en fotograferend doorgebracht. Wat een prachtige dag was dat! Maandag en dinsdag London Book Fair. Woensdagavond met dochter Sosha en nichtje Cherique naar de benefietwedstrijd voor Japan in de Amsterdam Arena. Kortom: geen moment verveling hier.

Zoals jullie gemerkt hebben heb ik de laatste tijd een aantal gastbloggers aan het woord gelaten. Ik kom veel mooie mensen met een interessant verhaal tegen en ik vind het wel aardig om hier voor hen een plekje in te ruimen. Ook heb ik het gewoon nogal druk met leven en werken (dat gaat goed samen) en kom ik niet altijd toe aan het schrijven op Vrijspraak. Maar… we pakken de draad weer op. Stay with me, don’t go away.

2 gedachten over “Hé… ik ben er nog hoor!

Zeg iets terug op Vrijspraak

