Youth for Christ 65 jaar Rock & Roll!

Vandaag mocht ik een beetje meefeesten met Youth for Christ. Deze christelijke jongerenorganisatie heeft veel zegen van boven gekregen met dit prachtige weer van 2e Paasdag. Een gezellig terrein vol mensen, een stampvolle tent met jonge en oudere bezoekers die allemaal iets met Youth for Christ hebben. Ik vond het hartstikke leuk om erbij te zijn en heb wat foto’s gemaakt op deze stralende dag. Leuk om Kees Kraaijenoord weer even te zien, maar ook om Theo van Teijlingen te horen zingen – een zanger die mij niet kent, maar ik heb zijn Benedicamus elpee destijds helemaal grijs gedraaid!

Voor veel mensen was deze dag – en is het Rock & Roll! jubileumboek dat ik mocht uitgeven – een soort sentimental journey. De koffiebar is voor veel mensen van 40 jaar en ouder een mooi onderdeel van de jeugd geweest. Er zijn vrienden gemaakt, liefdes gegroeid, mensen geraakt door het goede nieuws van Jezus. En altijd weer: muziek! Mooi om te zien dat dit nog altijd zo is. Denk aan Xnoizz Flevo maar ook aan al het andere werk van Youth for Christ op tal van plaatsen in ons land. Ook van mij hartelijke felicitaties voor iedereen die bij Youth for Christ betrokken was en is!

Geniet even mee van de foto’s. Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave. En heb je een mooie herinnering of anecdote? Laat van je horen in de comments, dat is altijd leuk!

12 gedachten over “Youth for Christ 65 jaar Rock & Roll!

  1. Hé Martjana!
    Nee… Maar wat belangrijker is: ik heb JOU helemaal niet gezien! Jammer 😦
    Maar ik ga het goed maken. Schrijf weer eens een mooi gastblog over Lokaal Werk en zet er een mooie foto bij. Deal?

  2. Net thuis gekomen en nu al een fotoverslag op het web! Leuk!! Zeker als vormgever om al die spandoeken en ander materiaal te zien hangen en liggen… such a blessing, YfC 65 jr.

    1. Pas op, Jessica. Straks zeg ik nog ja ook. Zit je met een oude kerel opgescheept bij al dat jonge grut.
      Maar eh… ik zal de foto’s even in een mapje op Dropbox zetten. Je krijgt een uitnodiging per e-mail dan kun je ze gemakkelijk downloaden. En als je een enthousisaste hobbyfotograaf nodig hebt – je belt me maar. Wie weet KAN ik dan ook.

  3. Hey!

    Ik heb de foto’s er van gedownload! Super!
    Leuk stukje ook dat je erbij geschreven hebt.

    Mooie dag, mooie mensen en stralend weer. Ik heb zin in de volgende 65 jaar!

Zeg iets terug op Vrijspraak

