Uit- en glasblazen in Mokum

Afgelopen woensdag hebben we met de collega’s van Ark Media onze hoofdstad onveilig gemaakt. Een dagje uitblazen. De Hermitage werd bezocht (geen foto’s – maar je moet er zelf maar gaan kijken, de tentoonstelling Glans en glorie, kunst van de Russisch-Orthodoxe kerk, is zeer de moeite waard!) en we aten onze broodjes op in het Vondelpark waar gewoon groene parkieten door de lucht vliegen. No kidding. Daarna naar Van Glas voor een workshop glasblazen. Ik moet bekennen: het enige glas waar ik in geblazen heb was een glas koffie. Ik had het te druk met foto’s maken, dus dat is helemaal aan mezelf te wijten. De vlam die gebruikt wordt voor het smelten van glas is vaak te fel en te wit voor een mooie foto, maar ik heb toch een paar aardige platen kunnen schieten waarbij de vlam oranje, geel, rood, blauw of paars was. Je kunt een aantal foto’s zien op mijn Facebook profiel (als je ook op Facebook zit en me daar nog niet hebt toegevoegd: waar wacht je eigenlijk op?) Al met al een leuke dag in een ontspannen sfeer. Met prachtig weer – dat ook nog!

Zeg iets terug op Vrijspraak

