Aangekomen in Addis Abeba – Ethiopië dag 1

Ongelofelijk. ’s Ochtends om zes uur uit mijn eigen Hoofddorpse bed en nu in een hotelkamer te Addis Abeba, Ethiopië. Je weet dat het kan, maar het is toch een bizar idee.
Vanaf Schiphol hebben we een korte vlucht naar Frankfurt gemaakt met Lufthansa. Daarvandaan met dezelfde maatschappij naar Addis. En daar ben ik dan. In een ontwikkelingsland waar – als ik juist geïnformeerd ben – 83 miljoen mensen wonen.
Samen met een aantal ondernemers en Compassion-medewerkers gaan we de komende dagen een aantal projecten bezoeken. Via dit blog wil ik jullie een beetje op de hoogte houden. Ik zal ook veel foto’s maken, maar die post ik later wel. Nu is het bedtijd (het tijdverschil is +1). Morgen vroeg uit de veren en op pad. Ik ben heel benieuwd. Wel fijn dat ik via Twitter en abspoel at gmail dot com contact met het thuisfront kan onderhouden. De telefoonverbinding heeft op het vliegveld maar heel kort gewerkt. Daarna: geen service. Gelukkig heeft het hotel goede wifi. Mail me als je een vraag hebt, of plaats hier een comment.

3 gedachten over “Aangekomen in Addis Abeba – Ethiopië dag 1

  1. Hoi Paul,

    Spannend joh! Ik ga je avonturen volgen eennn… ben erg benieuwd naar je pics… 🙂

    Gods zegen gewenst voor jou en het team. En ondanks de armoe en ellende die je zult zien… geniet er ook maar een beetje van! Hou je haaks!

    Blessings,

    Honingdas
    Amstelveen

  2. Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Heel veel zegen voor de komende dagen. Ik kan me voorstellen dat het naast dat het een prachtig land is met mooie mensen, je ook veel zult zien wat je hart raakt! Succes & zegen!

Zeg iets terug op Vrijspraak

