Neal Morse was among friends in Sweetlakecity

Zoetermeer – afgelopen zaterdag. Samen met zoon Robin (19) naar de Boerderij in Zoetermeer om Neal Morse weer eens te zien en te horen. Wat een genie! En wat een beleving! Mooi om te zien dat de band plezier heeft in de muziek en in de reacties van het publiek. We are among friends in the boarderaai zei Morse. En dat was ook zo.

Testimony 2. Ik had voorafgaand aan het concert nog geen noot gehoord van dit nieuwe album. Maar na afloop in de auto (werk aan de weg… schuift u even rustig aan om 01:00 uur ’s nachts…) konden we lekker luisteren en meezingen. En ik moet die CD gewoon nog een aantal keren horen, wetend dat hij elke keer beter wordt.

Nog iemand van mijn bloglezers die Testimony 2 gehoord heeft? Meningen? Ik vind het allemaal prachtig. En Neal Morse is een held – zoals mijn zoon op Facebook liet weten. Die jongen heeft een goede muzikale opvoeding gehad, dat kan niet anders.

Zeg iets terug op Vrijspraak

