Op de knieën voor de kever

Nee, ik aanbid geen insecten of klassieke volkswagens. Maar ik vond het wel leuk om in Monnickendam een kniegbuiging te maken voor deze VW kever die daar eenvoudigweg mooi stond te wezen. Aan beide kanten.

8 gedachten over “Op de knieën voor de kever

  1. Leuk, maar ze zijn iets onderbelicht. Je had een spotmeting op het witte gedeelte kunnen doen en daarna een correctie van +1.5 of +2 stops. Meer tips op aanvraag 😉

    1. Och ja. In september ga ik eindelijk een basiscursus fotografie doen. Dan ga ik leren hoe ik de techniek in mijn voordeel kan laten werken. Tot die tijd blijf ik vrolijk plaatjes schieten op gevoel 😉

Zeg iets terug op Vrijspraak

