Mooie zandsculpturen rond thema ‘Meesterwerken’ bij kasteel Hoensbroek

Hieronder wat foto’s van de zandsculpturen in aanbouw bij kasteel Hoensbroek (Limburg). Je kunt nu al kijken naar de sculpturen – er wordt nog hard gewerkt. We werden vriendelijk ontvangen en ik vond het leuk dat ik wat foto’s mocht maken terwijl er aan de sculpturen gewerkt werd. Deze foto hierboven vind ik mooi gelukt: de beeldend kunstenaar en haar creatie – face to face. Als je het leuk vindt, kan ik ook een link doorgeven met de afbeeldingen in hoge resolutie (mail naar abspoel at gmail dot com) Kijk hier voor meer info over deze zandsculpturen rond het thema ‘Meesterwerken’. Op mijn oude foto blog schreef ik ook eens over zandsculpturen in Noordwijk…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Zeg iets terug op Vrijspraak

