Los vast

wat houdt mij vast
waar is mijn grond
wie wilde mij al
voordat ik bestond

wat is mijn basis
hoe kan ik staan
blijf ik verzekerd
ook als ik wil gaan

mijn zwakte, mijn sterkte
mijn toekomst ben jij
onzichtbaar verbonden
gevangen en vrij

3 gedachten over “Los vast

  1. Prachtige kleurcombinatie in deze foto..en geheimzinnig…Is het een afsluitklep?
    Heel mooi weergegeven en wat een mooie tekst erbij
    groeten
    Marylou

    1. Nee, een of andere steun bij een verlaten rangeerterrein in Limburg. Ik heb er wel een bewerking op losgelaten om deze sfeer te krijgen (cross processing).
      Een nutteloos ding, maar je kunt je er toch door laten inspireren. Enerzijds vast, anderzijds los… dat brengt mij zo op ideeën.
      Dank voor je aardige reactie, Marylou.

  2. Heel mooi Paul! Door zijn eenvoud, zijn ritme en zijn diepgang. Achter wat je ziet zit een idee, een verwachting, een functie, een toekomst een geschiedenis. En wij begrijpen vaak niet, ervaren wij het als nutteloos, verroest… Omdat we niet weten, of vaak niet eens gewoon goed kijken. Maar er is een verhaal! “Onzichtbaar verbonden” …. is er Iemand aan ons. Gewild zijn we, ook al voelen we dat niet altijd. Nogmaals: mooi!!

Zeg iets terug op Vrijspraak

