Het zal wel illegaal zijn…

Maar het is toch fijn dat iemand Supernatural van Neal Morse op YouTube gezet heeft – zodat ik jullie kan laten horen hoe supernatural goed dit is… Dus koop gewoon netjes officieel die CD Testimony 2 en je krijgt er geen spijt van.

2 gedachten over “Het zal wel illegaal zijn…

  1. Dat denk ik ook..dat dat illegaal is..ik koop mijn muziek altijd..Je hebt wel een goede keus gemaakt om het te laten beluisteren en dan ieder voor zichzelf te kunnen beslissen of ze er van houden of niet

  2. Overweldigend maar niet bombastisch.

    Ken je de site Noisetrade? Hier bieden musici hun muziek aan en kun je het gratis downloaden (uiteraard hoopt men daardoor op meer naamsbekendheid). Ik vond er prachtige (christelijke) muziek.

    De tip is Josh Garrels. http://www.youtube.com/watch?v=xdQxWVh6hjU
    En ook deze link is legaal:)
    Josh biedt zijn cd gratis aan via Noisetrade, onbeschrijfelijk mooi en totaal anders dan doorsnee ‘gospel’ muziek.
    Op youtube staan veel links, maar luister ook eens White Owl.

    Bedankt voor je muzikale tips, genieten!
    Margreet

Zeg iets terug op Vrijspraak

