Boekpresentatie Arie Slob in Amersfoort – Altijd in beweging

Dit is de tijd van boekpresentaties! Mooi om zoveel nieuwe boeken ‘van eigen bodem’ te mogen uitgeven – in veel gevallen ook uitgaven die we zelf geïnitieerd hebben. Een paar jaar geleden benaderde ik Arie Slob met de vraag of hij een boek zou willen schrijven over zijn rol in de politiek en zijn visie voor zijn partij en ons land. Er ging wat tijd overheen, er gebeurde dan ook veel in politiek Den Haag, maar uiteindelijk zette Arie Slob flinke vaart achter dit plan en mochten wij bij Ark Media een prachtig nieuw boek uitgeven: Altijd in beweging. En natuurlijk ben ik heel trots op dit boek en op deze auteur! Ik ben benieuwd naar de reacties, want ik meen dat er wel een aantal opmerkelijke en nieuwswaardige feiten in dit boek te vinden zijn. Het eerste televisie-interview over dit boek is achter de rug en ook de boekpresentatie in Amersfoort tijdens de Inspiratiedag van de ChristenUnie leverde de nodige aandacht op. Hierbij wat beelden van deze bijeenkomst waar ik in een feestelijke sfeer het eerste exemplaar mocht overhandigen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Zeg iets terug op Vrijspraak

