Corinne Bailey Rae – Put Your Records On

Ik hoorde dit liedje voorbij komen op Arrow Jazz FM. Op het schermpje van mijn dashboard komt de naam Corinne Bailey Rae voorbij. De radio gaat harder, de naam wordt in het geheugen opgeslagen om later even rustig te googelen en te joetjoepen. Ik zette eerder al een clipje op dit blog en vandaag doe ik het gewoon weer. ‘Maar dat is al heel oud’, weet mijn muzikale dochter. Dat kan zijn, dat ben ik ook. Sterker nog, ik word zeer binnenkort vijftig en heb al laten weten dat ik dit wel heel erg mooie muziek vind. Je moet toch ook af en toe subtiel een cadeautip geven, nietwaar?  Vandaar: ‘Girl, put your records on!’

Een gedachte over “Corinne Bailey Rae – Put Your Records On

Zeg iets terug op Vrijspraak

