We willen zo graag…

Even een comment van huisdichter Rob Haster op mijn opiniestukje van gisteren opgewaardeerd tot blogpost. Omdat hij het waard is! Met dank aan onze hoofdsponsor L’Oréal. Koopt die smeersels en wordt ook mooi, rijk en gelukkig. *einde commercial break*

Bij het zien van alle ‘reality’ TV denk ik: braak me de bek niet open! Terecht dat Rob liever kiest voor het poëtische alternatief: Breekt wat braak ligt open.

We willen zo graag
opgelicht ik vertrek
spoorloos hello goodbye
help!
ons kind is te dik
eigen huis en tuin
familieportret ik begin
mijn leven in puin
de verbouwing
de reünie vermist
Maar we willen zo graag
zien ongezien
horen ongehoord
zwijgen ongezegd
zie ik mezelf? Versta me!
kassa reclame….

Zeg iets terug op Vrijspraak

