Verliefd op de ogen van een lelijke eend

Gisteren kwam ik langs een Citroën-garage in Amsterdam. Nee, niet die bij het Olympisch stadion, maar garage Ruimzicht aan de Wenkenbachweg, vlak voor het voormalige hoofdkwartier van de Hell’s Angels. De eigenaar liet me met mijn camera over zijn terrein schooien en maakte even een praatje met me. En juist het feit dat er bij zijn garage geen glimmende hagelnieuwe bolides maar opgeknapte klassieke auto’s en roestige, ingedeukte oldtimers staan, maakt deze plek voor mij interessant. Nu laat ik alleen maar even de ogen van een paar lelijke eenden zien (ik vind ze helemaal niet lelijk) – meer volgt nog.

Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave.

7 gedachten over “Verliefd op de ogen van een lelijke eend

  1. Paul, nu heb je dezelfde eend in twee hele verschillende poses gefotografeerd. Vol leven op de contrastnacht en op sterven na dood bij Johan van Ruimzicht. Prachtige plek! Ik rijdt ondertussen een grijze en nog steeeds Theater.

    1. Je gaat met toch niet vertellen dat het letterlijk dezelfde eend is, Rikko? In ieder geval wel dezelfde kleur… Ik vind ze prachtig. 😉

Zeg iets terug op Vrijspraak

