Paul Abspoel Punt NL

Sorry, dit klinkt als de ultieme egotrip: ik heb mijn eigen domein. Wat is er mis met Vrijspraak? Niets. Ik denk dat ik hier vrolijk doorga met bloggen, want er komen elke dag een paar honderd mensen gezellig buurten (ik zou jullie wel koffie of thee willen aanbieden) en die wil ik niet kwijtraken. Maar de standaard templates van WordPress dwingen je tot een keuze voor overwegend tekst of beeld. En ik kan niet kiezen. Het liefst maak ik aansprekende beelden én gebruik ik beeldende woorden. Daarom heb ik – met behulp van vriend Jan Wolsheimer – de stap gewaagd en verschijnt er nu een echte ‘Woorden & Beelden’ website als je www.paulabspoel.nl in de URL-regel typt. Leuk als je daar ook regelmatig op visite komt, ik zal m’n best doen om een goede gastheer te zijn. Je kunt je aanmelden voor e-mail notificatie. Je krijgt dan automatisch een berichtje in je mailbox zodra ik een nieuwe tekst en/of foto heb geplaatst. Die mogelijkheid zie je helemaal onderin beeld op mijn nieuwe site. Ik ben er blij mee, kijk maar:🙂

Zeg iets terug op Vrijspraak

