Zingen met je zoon

Jaren geleden stond ik in de Kuip om te genieten van Eric Clapton. Voor mij stonden een vader en een zoon die elkaar bij elke intro aankeken of aanstootten omdat ze wisten welk nummer er aan zat te komen. Ik vond dat mooi, die interactie en dat gedeelde plezier. Ik was zelf net vader geworden en keek uit naar de dag dat ik met mijn zoon van muziek zou kunnen gaan genieten. Die wens is vervuld – in heel veel opzichten. En wat is er nou leuker om samen ook je favoriete nummers te spelen en te zingen? Hier staan een paar van de liedjes die we gisteren speelden en zongen. De opnamen zijn gemaakt met mijn iphone en er zijn wat gezellige achtergrondgeluiden die je er gratis bij krijgt. We’re One

2 gedachten over “Zingen met je zoon

Zeg iets terug op Vrijspraak

