Danseres heeft zich gemeld!

Op deze manier laat ik jullie maar even weten dat het me gelukt is om een danseres te vinden voor de fotoshoot die ik voor IJM ga maken (voor het kunstproject Expressions for Justice). Marjolein, de dame in kwestie, komt speciaal uit het hoge noorden om voor deze foto’s te poseren – en ze heeft precies de uitstraling die ik zocht! Wel uitdagend om deze foto’s te maken, maar zij is er gemotiveerd voor en dat ben ik ook. Hopelijk krijg ik het voor elkaar om op loactie foto’s te maken in Vijfhuizen. Deze foto maakte ik daar bij de opening van Luid Land – een expositie die vandaag afgesloten wordt en waarvoor gebruik is gemaakt van een mijn foto’s… De loods zou perfect zijn als ruimte voor deze fotoserie. We’ll see!

Zeg iets terug op Vrijspraak

