Staat Geschreven – je moet er wat voor over hebben…

Mijn vorige blogpost heeft veel reacties opgeroepen. Het is vooral mooi om te zien dat zoveel mensen me graag hadden geholpen toen ik midden in de nacht ineens zonder vervoer zat en dat waardeer ik zeer. En uiteindelijk is het allemaal weer goed gekomen met me, hoor. En voor een bijzonder project moet je wat over hebben, nietwaar?

Wat bracht mij in de dynamische omgeving van Wekerom? Ik was van plan om ter plaatse twee heren op de korel te nemen: Erik Drenth en Jaap Marinus. Beide mannen waren die avond op dezelfde plaats en dat was een mooie kans om twee theologen in één klap te slaan. Dat is ook prima gelukt, de problemen kwamen pas daarna.😉

De foto’s zijn gemaakt voor de cover en voor de promotie van het boek waar Erik en Jaap nu aan werken en dat we dit najaar bij Ark Media gaan uitgeven. Erik en Jaap zijn vrienden die ‘hun verschillen vieren’ en zij zijn op internet altijd gezamenlijk op één plek te vinden, namelijk op hun spraakmakende en prijswinnende website Staat Geschreven.

Ik laat hier alvast een foto zien – er komen er later op deze avond nog wat meer op mijn eigen domein. Stay tuned!

Een gedachte over “Staat Geschreven – je moet er wat voor over hebben…

Zeg iets terug op Vrijspraak

