Moed of roekeloosheid?

Dapperheid of doodsverachting? Zeg het maar. In de fotogalerij hieronder kun je zien waar deze dame staat en ik doe het haar niet na. Eerder vandaag liet ik wat foto’s zien en schreef ik over mijn eigen afwegingen: hoe ver wil ik gaan voor het maken van een spectaculaire foto? Nou, niet al te ver dus. Er zijn echter mensen die minder gevaren zien. Een impressie – geschoten vanaf veilige afstand.

Klik op de afbeeldingen voor grotere weergave.

Een gedachte over “Moed of roekeloosheid?

  1. Roekeloos is het volgens mij niet, overdreven moedig ook niet. Puur rationeel gezien zijn er weinig gevaren: plek is goed te bereiken en kans om te vallen is ernorm klein. De angst wordt alleen gevoed door de spectucalaire hoogtes. En het is dan ook wel heel cool om die angst te overwinnen!

Zeg iets terug op Vrijspraak

