Leaving Las Vegas


Las Vegas is nep. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles er afstotend lelijk is… Er is veel te zien en er kwamen tijdens de begindagen van onze vakantie steeds liedjes van Sheryl Crow bij me in gedachten. Dat begon in Hollywood waar ik door het zien van een straatnaambordje aan deze lyrics herinnerd werd: “All I wanna do is have some fun, I got a feeling I’m not the only one – All I wanna do is have some fun – Until the sun comes up over Santa Monica Boulevard…”

Maar Leaving Las Vegas is nog langer in mijn hoofd blijven rondzingen. Grappig hoe sommige songs altijd verbonden zullen blijven aan specifieke plaatsen, tijden en omstandigheden. Ik heb dat tenminste heel sterk. Herkenning? Heb jij een song die voor jou in het bijzonder aan een bepaalde locatie of herinnering is verbonden? Just curious… let me know!

Een gedachte over “Leaving Las Vegas

  1. Sommige liedjes blijven altijd verbonden met een bepaalde plek.Ik woonde in de jaren70 in Mexico.Daar werd indertjd”Les mananitas” een volksliedje een enorm succes
    Jaren later werd het hier bekend en dadelijk zag ik al de rondtrekkende mariatchi’s van Toluca voor mijn ogen

Zeg iets terug op Vrijspraak

