Mooie en zinvolle dagen in Budapest achter de rug

Vanmorgen ben ik met de trein teruggekeerd uit Budapest, Hongarije. Ik was daar, samen met twee Nederlandse collega’s uit het christelijke boekenvak, voor Marketsquare Europe 2012. Een aantal uitgevers uit centraal Europa kwam bijeen om rechten te verhandelen, maar bovenal om kennis te delen en inspiratie op te doen. Ik was er op uitnodiging van de organisatie bij en mocht een drietal presentaties verzorgen. We hebben het gehad over de inzet van sociale media en over het belang van netwerken. Omdat we dinsdagochtend al met de trein vertrokken (via Berlijn en Praag naar Budapest), hadden we woensdag volop de tijd om de stad te verkennen. Donderdag en vrijdag zijn we druk geweest met het programma (donderdagavond had ik ook een presentatie), vrijdagavond zijn we gaan genieten van ‘Budapest by night’ en zaterdagochtend was er voor vertrek ook nog tijd om een paar uur de stad in te gaan. We zijn teruggereisd via Wenen en München (waar we nogal wat vrolijke Duitsers aantroffen die het Oktoberfest aan het vieren waren…). Reizen met de trein was aangenaam en ik ben stellig van plan om ook privé eens naar Budapest te gaan want het is een prachtige stad. Het leuke van deze netwerkbijeenkomst is dat ik ook weer een paar interessante contacten heb opgedaan en mensen heb leren kennen uit diverse landen. En nu? Weer keihard verder werken om alle deadlines te halen!

Hieronder een paar foto’s van Marketsquare (avondbijeenkomst met diner) Foto’s van Budapest staan op mijn Facebook pagina!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “Mooie en zinvolle dagen in Budapest achter de rug

  1. Wat een warm gevoel overstelpt me bij het kijken naar deze beelden van vriendelijke mensen en de stad lijkt me ook enorm mooi.Is die verbinding goed te doen met de trein?

Zeg iets terug op Vrijspraak

