Vrijspraak! Duizend maal dank…

Een keer Vrijspraak is genoeg
Duizend maal dank is veel
Maar niet te veel
Voor mij
Voor jou

Gekocht en betaald
En toch nog steeds
In deze etalage

Een beeld ter herinnering
Aan de waarde
En de prijs

Dit is dus mijn duizendste blogpost op Vrijspraak! Wil je me daarmee feliciteren? Leuk! Bedenk iets creatiefs. En als je het in je hebt: schrijf in de comments of elders ook een gedicht bij deze, of bij een van de andere foto’s die ik maakte bij het ‘vrome souvenirwinkeltje’ bij de St Stefanusbasiliek in Boedapest, Hongarije. Als je dat op je eigen blog doet, laat dan hier een linkje achter. Dank! Op naar de volgende mijlpaal.

5 gedachten over “Vrijspraak! Duizend maal dank…

  1. Hoi Paul,
    Even geen hoogstaande poëzie, maar gewoon gefeliciteerd en zoals ik op Twitter al zei: bedankt voor soms inspirerende blogs en de vrijspraak die je mij eens bood.
    Op naar de volgende 1000. Ik ga ze zeker niet alle 1000 lezen, maar je weet als blogger toch vaak mijn aandacht te trekken door de uiteenlopende zaken die je bezig houden en dat vind ik leuk.
    Alex

Zeg iets terug op Vrijspraak

